wnt / stage-wnt / Log in CMS

Vraag en Antwoord

Kijk hieronder voor veel gestelde vragen en hun antwoorden...

Staat je vraag en antwoord er niet tussen stuur ons een e-mail: info@wntweb.nl


HANDLEIDINGEN

Je kunt hier altijd de allerlaatste versies van de handleidingen terugvinden.

Klik hier voor een handleiding voor aanbieders.

Klik hier voor een handleiding voor afnemers (school, kinderopvang, etc.).

INLOGGEN

Hoe log ik in?

In de uitnodigingsmail voor WNTweb staat een link waarmee je kunt inloggen. We willen je vragen bij je eerste bezoek een sterk en goed te onthouden wachtwoord aan te maken voor jezelf of jouw organisatie. Na bevestiging van dit nieuwe wachtwoord kun je voortaan inloggen met deze gegevens.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Wanneer je vergeten bent wat je nieuwe wachtwoord is, kun je op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen door op de link te klikken ‘Wachtwoord vergeten?’ Je krijgt dan automatisch een mailtje met daarin een nieuw tijdelijk wachtwoord. Het verzoek is dit wachtwoord bij je eerste bezoek aan te passen naar een gepersonaliseerd wachtwoord.

Ik kan niet inloggen

Als je op de link (rechts boven de banner van de website) "Inloggen" hebt geklikt en vervolgens je gegevens hebt ingevoerd maar je kunt daarna toch niet inloggen, stuur dan een e-mail aan info@wntweb.nl. Geef in deze mail aan of je een foutmelding krijgt en wat de tekst van deze foutmelding is. We ontvangen graag zoveel mogelijk informatie. Stuur om die reden dan ook het e-mailtje vanaf hetzelfde mailadres waarmee je wilde inloggen. Wij controleren alle gegevens en komen zo spoedig mogelijk met een oplossing.

Inschrijven bij WNTweb

Wil je graag aanbod publiceren op onze pagina dan kun je jouw bedrijf of organisatie bij ons aanmelden, zie de link "Inschrijven" op onze website (rechts boven de banner). Leerkrachten kunnen een mail sturen naar info@wntweb.nl.

Gebruikers Westland Cultuurweb

Gebruikers die al een account hebben bij Westland Cultuurweb kunnen met het bestaande account (en hetzelfde wachtwoord) bij WNTweb inloggen. Hetzelfde geldt omgekeerd, gebruikers van WNTweb kunnen via de link rechts boven in het scherm omschakelen naar de website van Westland "Cultuurweb".

ZOEKEN

Hoe krijg ik het juiste aanbod voor de juiste doelgroep?

Maak gebruik van de filters. Selecteer bijvoorbeeld de leeftijd, klas, groepsgrootte en thema. Dan komt het aanbod dat het beste daarbij aansluit duidelijk in beeld. Je kunt de opties dan vergelijken en direct boeken.

Ik wil het gehele aanbod zien

Wanneer je geen filters selecteert (bij Discipline en Doelgroep zijn de velden "Alle" groen gemarkeerd), dan krijg je het volledige aanbod te zien. Dit maakt het zoekproces op zichzelf lastiger, omdat elke doelgroep zijn eigen aanbod heeft.

Kan ik ook zoeken op ‘naschools’ aanbod?

Zeker! Ook voor BSO’s is er uiteenlopend aanbod te vinden. Wanneer je selecteert op doelgroep BSO, krijg je daar onder een verdeling naar leeftijdscategorie. 

RESERVEREN

Mijn keuze is niet meer beschikbaar

Het is mogelijk dat je gewenste activiteit niet meer beschikbaar is op de gewenste datum. Of het is zo dat je met meer groepen tegelijk wilt komen dan is toegestaan. Reserveer bij voorkeur een datum/tijdstip per groep. Probeer, indien nodig, een andere datum.

Ik krijg geen bevestiging van mijn reservering

Je reservering kun je altijd terugvinden onder ‘Mijn educatie’. De bevestiging van je reservering komt direct van de aanbieder zelf. Het kan zijn dat hier wat dagen overheen gaan. Wanneer de reservering wel in jouw overzicht staat, kun je ervan uitgaan dat de aanbieder binnen een week contact met je opneemt. Mocht hier iets mis gaan, dan kun je een e-mail sturen naar de aanbieder, zie contactgegevens bij de betreffende les. Krijg je geen antwoord, stuur ons een dan e-mail, zodat wij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.